Jeshi Lost in…

Cause I have less sense than a goat

Day 7

Day 7 七日

Butler Cafe today. I never saw Miss Rachel jump out of bed so fast. HAHA. It was in Ikobokuro. Right by Sunshine City (Or as Kchu would mistakenly call it “sunshine shitty”, talent, I say.)

We shopped around a bit and I met Rilakkuma. SO CUTE. I stared at it. Ran at it. Hugged. And scared small children. It’s alright. They’ll get over it. Rilakkuma dream come true. Only he didn’t want to go home with me. ;;

We took Purikura. Which means I need to remember to steal a copy when I get a chance. HAHA. Eight people in one booth = nearly impossible. But we did it. HAHA. Everyone’s eyes were so BIG. HAHA. All our Sirs were bishonen. All our ladies were bishoujo. Unker Mo and Kchu were Unker Mo and Kchu. I was nearly human. 8D

After getting lost, we got to the Butler’s Cafe. Haha. It was amusing. Very small. I thought we seriously walked into a closet. HAHA. But they were nice. Sorta. Got us all in and seated. Kchu and I sat and ordered together. Miss Rachel’s biggest misfortune was that she was placed across from us. HAHA. Mo was so uncomfortable. The Sirs were so…Sir-y. We fumbled around with the menu.

Miss Rachel ordered the most expensive.
Miss Vanessa got a few selection.
Same with Miss Mo.
Kchu and I got the same thing to save ourselves the trouble.
Sir Allan and Sir Jon got a few selected things.

Sir Zen got it all down to an art:

*stares at menu*”…so…*turns to the butler* this is soup? Ok. *Turn to dessert* ….where is ice cream?”
Butler: *kindly points at it*
Zen: Ok. *flips to drinks* ….can you read this for me?
Everyone: ROR
Butler: *reads it kindly*
Zen: …What’s ice tea?
Butler: Um…>.>;;;
Zen: I’ll just take that. OvO <—pengu face

Then more ladies came. “OMG THERE’S MEN HERE” . All the Sirs laughed. We laughed. Then the ladies realized we’re all gaijin and they got comfortable again. HAHA.

The Uncle Butler played Janga Uno with us. Cause none of the them youngin dared to play with us.

I lost btw.

Then knocked over a bunch of other things, too. HAHA. Then he showed us his cosplay, I was so amused. HAHA.

There’s a lot of food. >.>;;; I ended up passing half my course down to the Sirs. >.>;; Thank goodness for male species extra tummies. The washroom was called the flower room. It seriously is a closet. And they insist on escorting you there.

After wards…..with fits of giggles. A few photos. They helped us out. Where I tripped over the wire. Twice. Punk couldn’t help me wih my coat or catch me. It’s alright through. I was raised by ninjas so I can dress myself and catch myself. Sorta.

After all that ROR…we went to BL street. There was so much BL I didn’t know what to do with myself. Seriously. It was scary.

I laughed loads.

I brought the seemingly most innocent douinji.

Yeah.

Back at the dorm…..

Me: -open to the first page- OMG!! -slams it shut-
Kchu: EH? LET ME SEE!!!
Me: y//////y -hands it over-
Kchu: OMG HAHAHAHAHAHA -Shows everyone-
Everyone minus Miss Rachel: ROROROROROROROROROROOROROROR
Miss Rachel: ?
Me: O///////////////////O

Then the rest of the night consist of that. SO MUCH LAUGHING. OMG. IT PYSHCIALLY HURTS TO BREATHE. IMMA DIE FROM LAUGHTER.

ONLY IN MY LIFE DOES MY LUCK RUNS LIKE THAT.

HAHAHAHAHAHA

Advertisements

2 comments on “Day 7

  1. Jkaze
    March 16, 2013

    omg xD poor children..and poor Relakuma

    your butlers cafe trip sounds fun
    just that I think I would get angry, if some of those butlers wound want to accompany me to the toilets

    hope you are happy with your doijinshi
    at least you can sell it xD

    • Jeshi
      March 16, 2013

      Rilakkuma didn’t want to go home with me ;A; /
      ….The butlers….Everyone needs to experience this. I think they’re required to escort you to the toilets…or they secretly know I always get lost. e_e;;;

      I will never be able to sell this doijinshi…it’s too funny…and embarrassing to sell. ROROROROROR

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on December 28, 2011 by in Tokyo, Japan and tagged , .

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

%d bloggers like this: